Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, March 17, 2007

busyra

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

:;Busyra::
busyra (khabar gembira) dari result CAM beberapa subjek..

khabar gembira dari penstrukturan semula subjek untuk Master Arabic as Second Language(YA Allah, seakan Engkau menjawab doa hambaMu ini.. moga ini yang terbaik.. Insya Allah)

dan khabar duka- dari akaun bank rakyat yang hingga hari ini masih belum terisi. Ya Allah, ujian apakah ini..?? Tak sanggup saya menambah kerungsingan mak dan abah di rumah.. YA Allah, yassir wala tua'ssir..

:: Final Exam::
Final Exam UIA untuk sesi ini bermula 22 mac- 6 April.

Untuk saya pula:

22 mac- Modern Islamic Literature
27 mac- Islamic Ethics
28 mac-Principle Teaching Foreign Language
4 April- Language drills
5 April- Malay Islamic Literature
6 April- Islamic Aqidah

maknanya, exam bermula hari pertama dan berakhir hari terakhir. Yang bestnya coz ada banyak selang, so ada masa untuk ulangkaji dengan baik. Yang tak bestnya, jarak masa dan tempoh 'menunggu' yang lama tu amat menuntut kesabaran yang tinggi. MOga dijauhkan dari sebarang tekanan. Blog mungkin berehat untuk seketika demi meberi laluan kepada musim exam ni.. doakan saya. Moga semester terakhir ini yang terbaik.. Insya Allah..


PENGUMUMAN:COMMUNITY RESEARCH FOR ABORIGINAL DEVELOPMENT (COMRADE) IIUM AKAN MENGADAKAN ISLAMIC PRACTICAL TEACHING (IPTA) DI POS LEBIR, GUA MUSANG KELANTAN PADA 16-21 APRIL 2007. SEBARANG SUMBANGAN DALAM BENTUK WANG RINGGIT, PAKAIAN, MAKANAN ATAU ALAT TULIS AMAT DIALU-ALUKAN. SAUDARA-SAUDARA SEISLAM KITA DI SANA AMAT MEMERLUKAN BANTUAN DAN KEPRIHATINAN ANDA.

1 comment:

Sarah Mohd Shukor said...

all the best. have faith in allah.