Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Monday, April 28, 2008

maaf

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

membaca entry kak Awa di sini amatlah membuat saya cemburu.

1) sebab dia pergi Naqibah Training, tambah ilmu untuk perjalanan Halaqah yang lebih baik.
2) Pos Tuel. hmm.. cemburu sungguh saya mereka ke sana.. Dear Kak Awa, maaf sangat-sangat. Maaf juga buat Kak Engku coz saya tarik diri last minute. Rasa bersalah sangat2. Walaupun rupa-rupanya DIA memberi saya tugas yang lebih besar lepas itu (menemani bonda), -telah saya coretkan dalam entry terdahulu-saya masih rasa terkilan. Maaf juga buat kak Engku, sebab dia bersendirian menguruskan semuanya. Sungguh, bab masuk kampung ni, saya amat kagum dengan Kak Engku dan Kak Awa@ Syariah. Amat-amat kagum. Mereka sanggup korbankan banyak menda lain untuk masuk kampung, menyampaikan risalah islam pada masyarakat Orang Asli. Sangat-sangat kagum pada diorang.



Membaca entry Shariah, saya masih rasa bersalah.. membiarkan mereka (kak Engku terutamanya) bersendirian.. sedang sebelum ini, kami sering melaungkan ukhwah. Kak Engku, mohon maaf sangat-sangat. Moga Allah mengganjari akak jannahNYA..

1 comment:

Anonymous said...

salam...nampaknya ada sedikit kekeliruan. apa yg saya coretkan hanyalah sebagai luahan yang langsung tak terdetik pun rasa kat hati utk disesali. inilah takdir. dan masalah tikah, saya dan k.engku dah sedia maklum. bukan ke aturan dan takdir ALLAH itu menarik? masing2 dari kita dapat benefit nya...minta maaf ye