Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 24, 2008

seberang laut

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Saya ingin bercerita panjang tentang reunion.. tetapi banyak kata-kata saya telah hilang.. nanti saya akan update tentang itu beserta gambar sekali. Tidak lupa gambar musafir saya ke Kelantan sempena walimah Hafizah sahabat baik saya.

Selamat berjuang menjadi pendidik rabbani buat 2 sahabat baik saya.

Fatimah (sahabat saya sejak di Mukmin)-(KPLI Sains) yang ditugaskan di Sarawak.
Fatin Sabiqah (kembar saya dalam COMRADE) -(DPLI Pendidikan Islam)- yang ditugaskan di Sabah.

Entah mengapa tiba-tiba saya rasa sedih, seperti ada ruang yang akan dibawa pergi bersama mereka. Tentu itu ruang rindu seorang sahabat. Indahnya ukhwah ini yang telah merimbun di hati.

Dekat kita sama berkasih
Jauh kita sama merindu


Namun perjuangan ini jangan berhenti
di sana jiwa yang dahaga menanti
jalan ini- menjanjikan syurga abadi
SELAMAT BERJUANG SAHABAT!



No comments: