JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 06, 2008

surprise lagi!!!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang
Minggu ini penuh dengan kejutan.. ada cerita gembira dan ada cerita sedih..
Daa.. saya gembira dengan berita sebuah masjid yang bakal terbina antara 'org tua' comrade dengan seorang 'org muda ' itu tak lama lagi, perancangan yang membuatkan seorang kawan saya iaitu kakak kepada 'org muda' itu memcepatkan majlis pernikahan yang dijadualkan Mei tahun hadapan kepada awal disember ini. Dan kejutan juga kepada kawan saya itu kerana dengan tiba-tiba 'org tua' comrade itu bakal menjadi adik iparnya. Eheh.. Itula namanya ketentuan Allah.. Jodoh dan pertemuan semuanya ditentukanNYA..
Dan seorang lagi kawan saya juga antara 'org tua' comrade akan melangsungkan majlisnya pada dis nanti juga.. 6 dis- 2 majlis, satu di utara (roomate saya) dan satu di selatan.. seminggu selepas itu majlis kawan saya yang ini pula di Kelantan..
*saya tumpang gembira*
dan seorang lagi sahabat saya pula dirundung malang.. tadi kisah yang nak mendirikan masjid.. ni pula kisah masjid yang dalam perancangan ingin dibina dalam masa tidak sampai 2 bulan lagi tidak sempurna sebelum waktunya.. Sedih saya dengar.. tapi nak buat macam mana.. hidup ini penuh dengan ujian.. buat kawan saya itu, saya doakan dia tabah menghadapinya..
Apapun, saya doakan yang baik-baik untuk semua.. bukankah setiap yang terjdi itu pasti ada hikmahnnya??
ALLAHU AL-MUSTA'AN

5 comments:

ashraflatif said...

siapa? siapa? alaaa... siapa?

Husaini said...

Laa, aku ingat engko cceghah..satu di Johor satu di Kelantan, kenala tu..hehe

dhiyauqalbii said...

eh bukan ceghah.. dia dalam 'waiting list' hehe

Anonymous said...

macam tau jer....huhuhu....doakan banyak2 ye kat hamba Allah2 tu....hihihi

lydecker86 said...

rasanya semua pun dah tau kan..haha, mmg surprise.. all da best tuk semua orang=)