JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Monday, August 10, 2009

gembira: Gambar Amjad anak Mok Ana & konvo MyZFM

بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله... السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Alhamdulillah, Alhamdu
lillah, Alhamdulillah!

Kali ni saya nak tulis tentang kegembiraan pulak…

1) 08082009- Selamat Ulangtahun perkahwinan yang pertama buat sahabat tersayang- Wan dan suaminya Faheem. Semoga terus bercinta hingga ke syurga. Moga kehadiran UMMU SAKEENAH menambah kebahagiaan kalian. Alhamdulillah, gembira saya mendapat khabar Sakeenah semakin baik keadaan kesihatannya. Gambar dan cerita Sakeenah the fighters di sini


2) 09082009- Selamat Hari Lahir buat sahabat tersayang- Siti Fatimah Mohd Shukor yang kini jauh di Sarawak. Moga dipermudahkan segala urusan awak. Saya sayang awak! Cepat, bila nak makan nasi minyak nie..?

3) for him...

10082009- Hari Graduasi MyZFM (Insya Allah).. I spend the day with my future usrah (Insya Allah) in UPM.. With his mom,sisters,brothers,nieces and nephews.. A very big family.. So happy.. Despite of all difficulties, Alhamdulillah, Allah gave you one of big Nikmat in your life..
and I believe that today, you know the meaning of a victory.. so sweet right? And all the pains now become sweet and this is one of memorable time.. Alhamdulillah..
dalam dewan konvo.. he got 10 VIP seats ;-)

Konvo sidang ke-6 bermula jam 2 petang.. Jam 3, hujan turun mencurah-curah diiringi petir dan ribut. Hingga 5.30 petang, saat sidang ini berakhir, hujan masih tidak ada tanda mahu berhenti. Malah makin kuat.. Kami terperangkap- mula-mula di dewan, kemudian di khemah yang disediakan. Ribut danhujan lebat yang amat. Hujan reda hampir jam 7 dan ketika melalui tapak pesta konvo, beberapa gerai runtuh akibat ribut kuat tadi… Innalillahi wainna ilaihi roji’uun..


4) Tahniah Mok Ana dan Abg Zul atas kelahiran Muiz Amjad 10082009, 8.35pm.. moga membesar sebagai daie Insya Allah.. Owh.. saya teringin yang amat nak jumpa Muiz Amjad.. tahniah Mok ana, saya tumpang gembira atas kelahiran Amjad n atas nikmat yang Allah beri pada kalian-menjadi ayah dan ibu.. Ekslusif- Muiz Amjad ketika berusia sejam.. Subhanallah.. Comelnya dia..geram nak cubit.. heheh.. macam dah besar kan..? Tengok je dah jatuh cinta.. Mok ana, boleh 'cop' buat menantu? hehe..

Alhamdulillah, saya sangat gembira hari ini.. Tajuk entry tu saja nak bagi COMRADEANs teruja nengok Amjad.. hehe saya tahu ramai yang menantikan kelahirannya.. gambar konvo myZFM ?? Takpela, korang layan gambar Amjad jerla k.. ;-)

9 comments:

lydecker86 said...

comel snagat!! muka cam mok ana je pun! hahah
alhamdulillah=)

norhafizannowawi said...

thanks kak....
amjad macam dah besa...
siap bukak mata dah...huuu

dhiyauqalbii said...

me to 'rehang'

Ye, sangat comel..betul ada 'meh' muka mok ana.. muka 'ce' (emak mok ana) pun ada.. tapi dah besar nanti berubahla tu, jadi muka a.zul pulak kot? hehe



me to 'pijang'
tula, macam dah besar dia.. dia 'dewasa' coz dalam kandungan lagi mcm2 tempat pergi.. hehe

Husaini said...

ZFM?hehehe

WIDYANA said...

Geramnye tgk baby amjad..hehe..nak cubit boleh? cute sgt..

dhiyauqalbii said...
This comment has been removed by the author.
Haida said...

dear,excited sgt sampai tarikh konvo ur ZFM pon salah...haha....anyway,semoga bahagia...amin....

dhiyauqalbii said...

hussaini..

hehehe,,


wid,
nanti boleh Amjad kawan ngn Basyir

Haida,
thanks tegur..da betulkan..wuwu nak cepat raya la pulak..hehe

IbnuNafis said...

Assalamu'alaikum,

Persepsi manusia bila lihat anak den :

1. Mukanya macam mok ana

2. Rambutnya macam abang zul

3. Eh, mukanya macam anak cina la, matanya sepet.

4. Anak sape lah ni, takda rupa mok dan ayohnya pun.

AlhamduliLlah ya ALlah, Engkau berikan penyejuk mata kepada kami berdua. Doakan, agar dia menjadi anak yang soleh dan daie yang berdakwah di pelusuk alam.. Aminn Ya ALlah..