Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 30, 2009

perpisahan1

بسم الله الرحمن الرحيم


الحمد لله... السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

beberapa gambar sekitar majlis perpisahan saya dan beberapa orang guru SMA Al-Wosto.. 25 Jun yang lalu adalah hari terakhir saya di sana. Perlu pergi untuk meneruskan langkah dalam perjalanan hidup.. buat semua warga SMAW, terima kasih atas segalanya.. Bumi Al-Wosto akan terus segar dalam lipatan kenangan saya.. buat guru-guru saya, yang dari dulu hingga kini tidak pernah jemu memberi kata semangat, budi kalian hanya Allah mampu membalasnya..

Al-Wosto.. tempat jatuh lagikan dikenang, inikan pula tempat bermanja..


Majlis Perpisahan
Ust Suhaimi- bertukar ke SMA Al-Khairiah
Ust Bihe- Bertukar ke SMA Al-Attas
Cikgu Hapidah- Melanjutkan pelajaran ke peringkat Master (tajaan KPM)
Cikgu Nur Atikah- ???
Beberapa orang guru yang amat banyak jasanya.. baarakallahu fiikum

Saya menyampaikan ucapan perpisahan
Ketawa mereka.. Lucukah ucapan saya? ;-)

No comments: