Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Friday, June 05, 2009

semula?

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang



Minggu lepas, saya berkesempatan berjumpa berberapa sahabat wostorian ni, sewaktu walimah 2 orang sahabat ini:

Siti Nor Fatimah@ Timy dan suami
Nahariah dan Suami.
Baarakallahu fiikum wajama'a bainakum fi khair..
Gambar akan diupload kemudian yer...

Cuti.. sambil menulis tesis, saya mengemas rak-rak buku di rumah.. terjumpa beberapa buku-buku lama yang tidak terusik.. Dan saya terjumpa sebuah buku ini- Buku autograph yang saya minta rakan-rakan coretkan sedikit kata-kata sebelum meninggalkan alam persekolahan selepas tamat tingkatan 5- 8 tahun yang lalu. Membaca catatan yang mereka tinggalkan, saya tersenyum mengingati mereka. Juga ada rindu bertandang. Sahabat-sahabat sekalian apa khabar kalian semua? Semoga semuanya dalam redhaNYA melalui kehidupan masing-masing.

Mata saya menatap catatan ini..

- Minta maaf, mungkin kita tidak jumpa dah sebab haluan kita berbeza. Mudah-mudahan kita berjaya dan mungkin Allah temukan semula, Insya Allah!-
-SN1942


After 8 years, sungguh Allah temukan semula.. Mudah-mudahan pertemuan ini kelak akan menjadi lembayung yang memberkati perjalanan hidup kita seterusnya. Hingga saat itu, mudah-mudahan DIA sentiasa memelihara dalam redhaNYA.

Allahumma Yassir

No comments: