JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Friday, December 25, 2009

Titipan hujung 2009

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله... السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Alhamdulillah..masih berkesempatan meneruskan kehidupan di penghujung 2009 ini..
Dititipkan coretan aktiviti beberapa minggu kebelakangan ini;

Minggu lepas saya ke Pangkor, Leadership Trip untuk DPLI. Seronok juga. Waima Tioman lebih memukau, Pangkor punya kenangan tersendiri. Jika dahulu (awal tahun) saya ke Tioman bersama kawan-kawan COMRADE, di Pangkor saya mengukuhkan ukhwah dengan rakan-rakan DPLI. Bukankah bermusafir bersama itu akan membuatkan kita lebih kenal diri rakan-rakan kita?

Alhamdulillah, di samping  mendidik diri menjadi pemimpin yang lebih baik, kesempatan ini mengenalkan saya dengan rakan-rakan DPLI, terutama rakan-rakan sekelas. Dah nak habis DPLI, tapi momen bersama mereka indah untuk dikenang, satu 'chapter' baru dalam diari kembara kehidupan.

Tahniah buat Dr Johdi, Ust Jalil dan semua AJK atas kejayaan program ini. Selepas Tioan, Pangkor menambahkan cinta saya pada snorkelling. Seronok bermesra dengan ikan yang amat cantik berwarna warni. Subhanallah, hebat ciptaanMU..
***

Balik dari Pangkor, berkesempatan menghadiri perjumpaan COMRADEANS dengan para senior. Ramai juga senior yang hadir malam tu. Menitipkan beberapa pesanan untuk adik-adik. Binalah diri anda dengan memberi kepada masyarakat hatta masyarakat Orang Asli. Tidak ramai yang ingin melakukannya. Namun yang akan anda dapat nanti, lebih berharga dari segalanya. itulah amal jariah yang akan membantu di sana.

***
Jumpa Muiz Amjad untuk pertama kalinya. Comel sungguh kamu. dan berjumpa kekanda yang dirindui- Mok Ana. Last sekali jumpa masa pergi Tioman dulu, bulan Mei. Biar terpiisah jauh, ukhwah ini tetap mekar di hati. Amjad, Kholah Atikah sayang kamu!

***
Tahniah buat kawan-kawan saya yang mendirikan rumahtangga.. Moga kalian diberkati dan bercinta hingga ke syurga;

wostorian:
Dek Mai & suami
Haikal dan isteri

DPLIans:
Elya dan suami (Faisal)
Aisyah & Suami
Seach & Suami
Khatifah & Suami
Maisarah & Suami
Fairuz & Suami
K.Mastila & Suami

Comradeans:
Nana & Suami
Azuni & Suami

Uia:
Siti Khadijah & Suami
Lokman & Isteri
Khadijah & suami
Dj (roomate) & Suami

Maaf tak berkesempatan hadiri walimah.. dari jauh saya doakan kalian..
Kalau ada yang tertinggal nama kat sini maaf yer..

****
Cerita dulu..gambar akan di upload nanti..

nota kaki: akan pulang ke rumah petang ini. Menanti esok dalam debaran.. Menyelak lembaran baru kehidupan..Allahumma Yassir Lana.. hanya yang terbaik dariMU kuharapkan..

No comments: