Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, October 08, 2009

Kuatlah hati...!

بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله... السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Kembali menjenguk rumah ini.. ingin melepaskan lelah..

Belum habis bercerita tentang raya yang pelbagai warna.. kalaupun tiada coretan, akan saya tempelkan gambar sekitar suasana hari raya. Amat bersyukur kerana Aidilfitri memberi ruang merapatkan ukhwah.. dan ketemu wajah-wajah yang dirindui.. hatta yang tidak bertemu sekian lama...

Habis raya terus bertungkus lumus dengan assignment dan menyusuk Kem Bina Insan Guru yang amat meletihkan. Syukur, perkara baru yang saya pelajari..

Minggu ini, final exam bermula.. moga dipermudahkan semua.. Malam tadi tangisan ini tumpah jua, setelah sekian lama saya menguatkan diri menempuh setiap bebanan di kiri dan kanan. Sungguh, saya hanya insan yang lemah. Sekuat manapun saya, hanya dengan kekuatan dari DIA yang menguatkan saya. Mungkin malam tadi saya terasa amat penat.Dan tekanan itu amat memuncak. Hari ini saya ingin bangun dengan hati yang berlapang dada dengan setiap ujian . Moga DIA memberi kekuatan yang amat saya perlukan.

Oktober. Saya memberi masa hingga hujung tahun ini untuk menyelesaikannya. Insya Allah. Saya tahu saya boleh lakukannya. Saya perlu kuat!

Abah akan ke Tanah Suci Mekah, menjadi Tetamu Allah pada tahun ini. Insya Allah akan ke sana 20hb nanti.

ok, cukup sampai di sini. Saya menjeguk hanya untuk meluah rasa. Izinkan saya berundur. Ada banyak tanggungjawab menanti.

Dia.. Terima Kasih kerana tidak henti memberi kata semangat.

الله المستعان

1 comment:

kak awa said...

hati...tabahlah dikau!

nangis je kalu dah tak mampu menahannya...at least boleh rasa release sket.