Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, January 01, 2009

OUTING, REUNION COMRADE & WALIMAH

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang



OUTING 1:

Dengan sahabat istimewa- Fairuza dan Fatimah, sebelum Fatimah memulakan tugas sebagai guru di Mukah, Sarawak Fairuza (kini Akauntan di Kementerian Pelajaran) dan Fatimah (guru lepasan KPLI).. Love u always

EFFA love forever fillah

OUTING 2:

dengan Jaie dan Shariah, sebelum saya meninggalkan UIA.. entah bila dapat jumpa lagi..

Dik Jaie & Kak Awa.. I Love u lots..

REUNION COMRADE

Gambar sekitar REUNION COMRADE di Teratak Hijaz, Sg Merab, Bangi. (dulu dikenali sebagai Astana Dugang Country Resort) Terima kasih buat semua yang hadir. Terima kasih Hijjaz atas kerjasama yang diberikan. Buat persembahan lagi untuk kami. Saya nak promote tempat ni. Sesuai untuk buat family day. Jom bantu ekonomi Muslim.



Seronok dapat jumpa alumni COMRADE. Semua dah berjaya dalam bidang masing-masing, ada yang jadi usahawan,pensyarah, juru audit, peguam,guru, wartawan, dsb.Moga terus cemerlang dan istiqamah membantu lapangan dakwah.



Bersama sahabat-sahabat tersayang.. saya mendukung Nasuha, anak Kak Anis




Kumpulan saya selepas 'dibom'



Gaya 'ShahrulMan' bersama perekanya



Gajah lawan Harimau,kancil terapit di tengah (",)



acara untuk pasangan pengantin baru.. suap mok ana, jgn tak suap


Bersama Kak Zura (kini Pegawai Kaji Cuaca) dan Ka Mid (Pensyarah Matrik UIa).. love u sis..



Hijjaz membuat persembahan untuk kami..


Bergambar bersama Hijjaz



Ukhwah itu manis ..


Ada masa kita berjumpa lagi.. Insya Allah


SELAMAT PENGANTIN BARU.
Moga bahagia hingga ke syurga :


1) sepupu saya, Fatimah n suaminya- Sidek. Meriah kenduri di rumah Pak De di Serendah


Mempelai di pelaminYani (adik bongsu saya), Kakak Ipar, Adik saya Mimi, Mak dan Achik yang menjaga hidangan untuk tetamu ketika majlis kenduri
Firdaus- anak sedara sepupu saya yang comel (jumpa ketika kenduri)



2) Buat Hafizah dan suami. Jah, moga bahagia mengiringi kehidupanmu, Insya Allah




Antara COMRADEANS yang hadir..

No comments: