Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Monday, June 16, 2008

sekejap

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

lalu sebentar cuma..sapu2 sampah dan debu, buang sawang sikit2..
lama rumah saya ini tidak di update. Dihambat waktu menguruskan banyak perkara. Sebahagian besar masa saya 2 minggu ini bukan di bumi UIA. Menjenguk Abang Long di Putrajaya (sudah selesai pembedahan mengeluarkan cebisan tulang yang retak, Alhamdulillah)..

Menghadiri walimah Pip- 3 hari 2 malam saya berada di Felda Tementi), dan kini, perlu menyiapkan assignment terakhir dan bakal menduduki peperiksaan akhir untuk subjek terakhir- Modern Linguistic II- 20 hb ini (jumaat yang barakah, Insya Allah)

Doakan saya, moga dipermudahkan semua urusan. Saya ingin bercerita panjang tentang walimah Pipah- lawan baik saya- kelak. Kerana amat manis ukhwah dan persahabatan kami.

Mohon berundur, doakan saya..
Allahu Al-Musta'an.

No comments: