Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 18, 2008

biar

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

sesungguhnya
saya tidak pernah mahu sesiapa terasa
sebagaimana saya tidak mahu hati ini terasa


sesungguhnya
saya tidak pernah mahu sesiapa terluka
sepertimana saya tidak pernah mahu terluka

sesungguhnya saya tidak mahu bermusuh
sepertimana saya tidak mahu dimusuhi

lantas
jika berkata-kata menjadi racun
lebih baik memilih diam
dan jika air mata itu bahasa terbaik
bersuaralah duhai air mata
kerana selalunya
tidak ada yang lebih mengerti
melainkan DIA Yang Maha Berkuasa- ALlah Al-Musta'an..

***
dan di musim peperiksaan begini
moga tenang itu menjadi teman
agar bisa dijawab setiap soalan
tenanglah.sabarlah.dugaan..

2 comments:

Anonymous said...

sabarlah hati...
tenanglah jiwa...
jika perkongsian itu menenangkan perasaan tikah, saya sedia mendengar.

dhiyauqalbii said...

dear kak awa
thank you very much
i know u r always here to lend me ur eyes n ur shoulders.. but sometimes.. to keep it in my own is better.. kak awa.. miss u n love u so much..
take care dear
baarakallahu fiikum