Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, November 01, 2009

Khabar Gembira

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله... السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Alhamdulillah..saya mulakan entry ini dengan puji-pujian atas segala nikmatNYA dalam hidup ini.. Saya masih di rumah. esok pagi pulang dan terus ke kelas Leadership jam 10 pagi.

TAHNIAH

Buat Lin dan suami atas kelahiran putera sulung mereka semalam. Semoga anak kalian menjadi insan yang Soleh.

Buat roomate saya- Dj atas perkahwinan di Johor semalam. Maaf tak dapat hadir. Moga Allah memberkati kalian dan mengumpulkan kalian berdua dalam kebaikan.

Buat classmate saya Sharfina atas perkahwinannya tadi. Kawan-kawan sekelas ramai berkonvoi di sana. Semoga perkahwinan kalian sentiasa diberkatiNYa Insya Allah.Saya tak dapat ikuti, ada 'perbincangan' yang perlu dihadiri tadi ;-)

Buat sahabat-sahabat DPLI UIAM intake January 2008 yang berkonvo tadi.. tahniah! Semoga semuanya menjadi Murabbi yang berjaya..

A Year to go...

Perancangan kian giat dilakar.. Setiap hari, hanya doa saya panjatkan moga dipermudahkan segala urusan dan semoga segalanya dalam rahmatMU.. Itu dan ini mula berselirat dalam kepala.. namun untuk 2 bulan terakhir di tahun 2009 ini, izinkan saya menghabiskan tesis dan memerah otak di situ dulu.. selepas itu, saya akan fikirkan tentang hal itu dengan serius.. (Padahal di rumah dan di mana-mana, persoalan itu kini jadi perbualan.. ;-) )

1 November datang dengan momentum baru.. Permudahkanlah Ya Allah..

2 comments:

Puan Chomel said...

hi dear...next year giliran aok pulak yer?jgn lupa antar kad jemputan...:)) doa byk2 semoga semua urusan dipermudahkan...amin...

Ummu Ammar said...

Moga Allah mudahkan urusan tikah..ketentuan Allah berbeza kepada hamba-hambaNya, tapi selagi mana usaha berterusan dan doa yang berpanjangan, insyaAllah..kebahagiaan akan menjadi milikmu, walaupun diiringi dengan pelbagai cabaran dan ujian, namun bekal untuk di akhirat kelak..

Miss u tikah :)