Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 14, 2008

tunggu sekejap

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

sebetulnya, saya rindu sekali untuk menulis, dan banyak sekali ingin saya kongsikan.. sayangnya masa yang ada amat mencemburui..

Justeru, doakan kelapangan masa ada untuk menulis..

Hujung mingggu ini- cuti-cuti Malaysia ke Langkawi dibatalkan. Tidak mengapa. Saya masih segar menghirup udara Cameron Highland 2 minggu lepas dan Port Dickson minggu lalu. Agenda hujung minggu ini- pulang ke laman ayahbonda. Adik-adik di rumah sudah bising bertanya, bila mahu pulang.Tambahan pula, 'anak-anak' saya juga akan pulang bercuti. Masa untuk keluarga pula. Saya rindukan mak dan abah juga. Cuti kali ini (khamis-selasa), akan dimanfaatkan sebaiknya untuk keluarga. Selepas pulang dari cuti, ada agenda lain menanti. Moga dipermudahkan semua.

**
melangkah walau setapak
jatuh bangun semula
jangan pernah putus asa
janjiNYA Haq

**
Tunggu sekejap wahai kasih
Tunggulah sampai hujan teduh
Mari ku dendang
Jangan mengenang orang jauh

No comments: