Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, July 28, 2005

pengiktirafan vs amanah

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

tahniah buat semua warga COMRADE atas kejayaan menggondol tempat kedua- silver-deputy rector award, best society 2004 pada student cocurricular activity award yg diadakan di Kelab Darul Ehsan malam tadi.. buat mainboard yg lepas n ahli2 senior, tahniah atas kegigihan kalian.. buat rakan2 mainboard, pengiktirafan hadir bersama amanah n tjawab yang lebih besar untuk kita tunaikan.. ayuh kita perkemaskan lagi gerak kerja kita n bersama2 bersatu ke arah kejayaan usaha dakwah kita.. pengiktirafan di sisi manusia sebentar cuma, penilaian di sisi DIA lebih bermakna n seharusnya dijadikan matlamat utama selamanya..

buat semua ahli, terima kasih yang tak terhingga.. tanpa kalian, apa2 program tak dapat dijalankan dengan baik.. teruskan perjuangan ini bersama2..

buat pegawai2 JHEOA yang banyak membantu, tahniah coz jheoa sendiri dapat anugerah antara sponsor paling aktif..

buat mak , abah n keluarga tersayang, terima kasih yang tak terhingga kerana memahami n terus menyokong perjuangan anakmu ini.. doa n restu kalian menjadi bekalan sepanjang jejak perjuangan.. maaf sebab tak banyak masa untuk kita semua bersama.. insya Allah.. masa yang kita ada untuk bersama akan digunakan sebaiknya..

gambar sekitar malam anugerah ?? layari http://dhiyauqalbii.fotopages.com

No comments: