Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 15, 2005

imtihan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

tengah imtihan.. dah habis satu paper tadi.. tinggal satu paper lagi sabtu nie.. selamat berjaya kawan2 sekalian.. moga berjaya dan mendapat keberkatan ilmu...

::jenguk-jenguk my inbox::

salam tikah.. pip still kat sini.. i've change lots.. but still hope you'll be with me forever.. love u..
sender: pieypah cayang
*******

wsalam warahmatullah.. rindu kat pip.. jaga diri n family baik2.. panjang umur kita jumpa.
------------------------------------------

salam tikah, kak kin n baby sihat.. dah nak masuk 4 bulan.. doakan kak kin selamat.. kak kin bangga dengan tikah.. nak sangat jumpa tikah.. yang lepas usah dikenang.. tumpukan pada study.. kak kin percaya pada tikah.. kita doakan dia sama2.. kita semua sayang dia..
sender: kak kin cayang
****
syukran kak kin.. jaga diri n baby baik2.. tak sabar nak tunggu baby kuar.. terima kasih selalu doakan adik kak kin yang sorang nie.. jangan bimbangkan tikah k.. sayang kak kin..

------------------------------------------------

xpela kak, bawa bersabar..zu pasti akak akan dapat yg lebih baik.. terima kasih masih anggap zu adik akak..minggu depan zu balik kg aqim kat Langkawi..kalau ada masalah kongsi la ngn zu.. zu sayang akak..
sender: zu adikku sayang

****
terima kasih zu.. zu adik akak dunia akhirat.. maaf kadang2 akak busy sampai abaikan zu.. jag diri baik2.. nanti ada masa akak jalan2 pergi melaka leh kita jumpa k..

--------------------------
cinta memberi segalanya buat diri menilai jatuh bangun seorang aku, membela maruah yang tidak tergadai, andai kian hari ada jiwa terasa kosong, harusku isi dengan membeli rindu yang bisa terlerai di telapak qudusMU, memohon agar kasih sayang ini dicurah balasan rindu setulusnya dari yang Maha Adil. Tuhan, andai masih ada harga diri yang benar terbela, kupohon dariMu ia terjadi di depan mata, kerana tak siapa bisa mengetahui cinta kasih yang terpendam selama ini, telah Kau beli dek ceteknya pengalamanku merentas kisah silam. moga ada bahagia kan hadir, menyinari malamku denganMU disisi..

sender: Ukht fatihah
****
tak paham le kak.. tapi ok la.. tikah cuba paham.. ishk..ishk.. tersentuh lak rasa..

--------------------------
hargailah bila berukhwah.. sayangilah bila bersama.. maafkanlah bila terluka.. rinduilah bila berjauhan.. fahamilah bila keliru.. nasihatilah bila terleka.. ingatilah bila sunyi..

sender: mujahid
*****
ukhwah itu indah.. janji di hati. tak terlafaz dek kata.. tapi sentiasa ada.. susah senang pasti bersama.. syukran sahabat..


######
lambaian laman bonda.. tak taula naper... menggamit jer lambaian laman bonda.. meronta2 nak pulang ke rumah.. sabar2.. tunggu habis method of dakwah dulu k...


No comments: