JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 26, 2005

salam sem 3

alhamdulillah.. sem 3 dah bermula.. kelas selasa, rabu n khamis jer...
hm.. ingat nak cerita pengalaman IPTA kg kuala Boh.. insya Allah.. coming soon.. tunggu yer.. takder masa lagi nak posting..

minggu ni busy untuk sambutan maulidur rasul n majlis perasmian Asrama Kasih sayang Darul Fitrah... ari sabtu nie.. Insya Allah Comrade akan bantu persiapan nanti...

cuti.. menghabiskan masa jadi suri rumah sepenuh masa.. :-).. n menghabiskan masa di rumah mak nah..

duk umah gak.. belek2 almari.. kemas2 jumpa la surat2 lama.. hm.. bila kumpul balik banyak tul.. surat dari kawan2 since form 1 sampai la nie.. Daie, fairuza, fatimah, kak shima, kak ida madiha, ,marina, kak jawahir, amily, haida, nawar,.. rasa rindu lak kat korang sumer.. menyepi jer ek masing2... papun, thank you Allah atas kurniaanMu.. kawan2 yang sentiasa berdiri di sepanjang perjalanan kehidupan... rezeki jugak tu kan... ???

okla.. nanti saya post pasal IPTA kg kuala Boh... tunggu...


geng2 comrade?? apa khabor semua?? semalam rombongan ke book fair, pwtc n asrama kasih sayang.. nak ke mana pulak nanti..??

tahniah n syabas pada yang dah grad.. cam abg faizal n yag dah grad sem ebelum nie.. abg zul.. moga tak lupakan kami adik2 comrade di sini..

n buat yang baru grad tue.. syabas n tahniah.. moga usaha diberkatiNYa.. n.. we've to be strong!

No comments: