Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 29, 2005

masih relevankah??

salam buat semua..tinggal 1 paper lagi.. hari ahad nie.. tapi nak pulang menjenguk bonda n keluarga dulu.. maklumla lepas abeh exam nak masuk kg orang asli bersama geng2 comrade di cameron highland...

masih relevankah ..?? persoalan yang masih aku cari jawapannya..
bila tabir disingkap.. aku rupanya yang terpinga..
ujian apakah ini..??
masihkah belum terzahir keihklasan dan kejujuran ini selama ini??\
dan aku mencari jawapan kepada sebuah persoalan

Ya Allah, hanya yang terbaik dariMU, untukMU, demiMU aku mohon..
bukan untuk kehidupan dunia yang fana ini sahaja..
tapi yang lebih penting..
bila aku kembali bertemuMU di sana..
berikan panduan dan tunjukilah aku...

No comments: