JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 26, 2004

:happy birthday my dear..

this is a special entry for my dear friend- Asma' Ammar.. selamat hari ulangtahun kelahiran yang ke **.. ;-) Moga rahmat n kasih sayangNYa akan mengiringi perjalanan hidupmu.. n Moga bahagia bersama orang-orang tersayang.. what can i say about this special friend?? kitorang mula kenal masa 1st day registration kat matric lagi.. bilik dia
depan bilik qa. masa tu kat bilik tu qa sorang jer .. so dia n jah yang duk kat bilik depan pun rajin2 la beramah mesra.. hehe.. then ntah camner memang jadi kamceng,, terutama dalam bab makan coz kalau waktu makan memang pergi makan sama2.. kesyukuran jua milik Allah atas pertemuan yang diaturkanNYA ini.. bukan senang mencari kawan yang sudi menangis dan ketawa bersama.. yang bila kita lihat mukanya, ada kasih bertamu di jiwa.. yang sudi meminjamkan telinga dengan rela kala hiba n yang sudi berkongsi ketawa kala gembira.. Terima kasih YA RAHIM atas kurniaanMu ini..


buat my dear friend.. adakala mata salah memandang, telinga salah mendengar, akal salah mentafsir, hati salah mengerti.. mulut ini lancang berbicara.. .. tapi percayalah, tak terniat melukai.. dan dalam tiap afa'l dan aqwal itulah kasih sayangku..
kawan, terima kasih kerana sentiasa sudi mengesat air mata..
terima kasih kerana sudi membuatku tertawa..
terima kasih kerana segala-galanya..

di hari istimewa ini.. tiada hadiah istimewa, cuma seikhlas doa, setulus ingatan, kaulah sahabat, kaulah teman, kaulah kurniaan Ar-Rahman.. moga ukhwah ini,, kasih sayang penyubur iman.. LOVE U DEAR..

Adakala gembira menjelma

Seikhlasnya kaupinjamkan telinga
Mendengar bicara penuh rela
Agar gembira dirasa bersama

Adakala duka bertamu
Masih kau setia tanpa jemu
Masih mendengar rasa hatiku
Agar lara segera berlalu
Rakan, teman, Engkaulah itu...

ps: my dear..,rindu nak pergi makan mee bandung kat cafe aishah
college cam dulu.. tiap2 petang.. tu la tempat paling best lepak kan..??

No comments: