Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, February 10, 2009

mari belajar bahasa istana

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

info:
"Patik mohon derhaka" merupakan satu istilah khusus yg digunakan dalam istana dan mesti digunakan oleh rakyat jelata jika mereka ada pandangan lain diatas pandangan yg telah diberikan oleh Tuanku.

catatan: bahasa istana yang dipolitikkan.

****

Kelelahan dalam media arus perdana yang semakin 'senget' melaporkan berita. Tercungap-cungap mencari kebenaran yang semakin ditimbus-timbus.

Ya Allah, peliharalah kami..

***
Kian saya rasai hikmahnya berada di sini. Walau sebentar cuma, saya tahu banyak kebaikannya untuk saya di sini. Seperti kata seorang teman; di tengah krisis begini, dirimu 'penyeri'. Mudah-mudahan bisa saya memberi dan mencurahkan bakti.

***
Sibuk dengan persiapan Majlis Sukan dan Ilmiah sekolah-Sekolah Agama Pahang. Saya jurulatih bola jaring dan beberapa acara ilmiah yang lain.

Mood: sibuk yang amat tapi gembira yang sangat.
Jiwa saya di sini,
Allahu Al-Musta'aan.

No comments: