Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Friday, September 22, 2006

tahniah..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

salam jumaat..sayyidul ayyam yang penuh barakah.. disinari mentari hujung sya'ban menjenguk2 ketibaan mentari ramadhan al-mubarak.. ramadhan kariim.. wallahu akram..

pagi tadi.. kami team debaters b.arab asl diraikan dihadapan staff academic n non academic irkhs sempena staff assembly.. penghargaan daripada kuliyah atas kejayaan 4th intervarsity yang lalu.. thanks to all... menerima cenderamata di hadapan lectures agak 'menggerunkan''.. maklumla pasni mesti diorang dah kenal 'muka' ni.. so jika sebelumnya aku yang agak 'pemalu' di dalam kelas perlu lebih bersaing...

tahniah buat sahabatku sewosto- safawati salim yang selamat melahirkan puteri sulungnya- nurin amirah batrisyia di kuantan semalam.. semoga kehadiran cahaya mata menyeerikan lagi hidup safa n suami.. semoga juga puteri tersebut membesar menjadi mujahidah islam, insya Allah..
tahniah jua buat angah kembar yang selamat melahirkan puteri keduanya minggu lepas.. sofea dah ada adik.. so tak leh nakal2 lagi.. tak sabar nak balik n berjumpa dengan zulaikha dania.. mesti comel..

tahniah buat semua YB baru Uia.. yang menang election semalam.. khas buat shukri n akram hareree.. moga amanah yang dipikul dilaksanakan sebaiknya.. demi melestarikan kecemerlangan taman ilmu dan budi dalam melahirkan cendiakawan2 islam, insya Allah..

buat sahabat2 yang akan ke Aring n kg. husin.. teringin sekali mengikuti kalian untuk elspedisi awal ramadhan nie.. sayangnya panggilan laman bonda lebig kuat.. ada tanggungjawab yang perlu dilaksanakan.. sebagai seorang anak dan seorang kakak... moga ekspedisi kalian dirahmatiNYA.. semoga sentiasa dalam perlindunganNYa, Insya Allah..

aku masih di sini..
sampai bila..??
sejuring cahaya yang menyinar...

jika bukan milikku
KAU ambil dari sisi..
supaya kelak tiada hati yang menangis lagi...

No comments: