JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, January 05, 2006

::teruk sangat ker..?::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

berkejaran ke kelas.. sesekali berpapasan dengan kawan2..

I (kat hs cafe)
>>: ko sihat ke nie? nampak cam letih sangat? layu jer
QA: (senyum) :-) banyak kerje sket.. :-)

II (kat hs cafe)
>>: ko ok ker? aku tengok serabut jer 2 3 ari nie?
QA: (senyum) :-) yer ker? biasa jer?

III (kat hs cafe)
>>: tikah tak sihat?mcm ada masalah jer?
QA: mm (senyum) ok jer?

IV (kat masjid)
>>: sihat ker nie??
QA: (senyum) Alhamdulillah..

..........................

mm.. macam orang tak sihat ker aku? rasa2nya ok jer.. hati pun dah ok..?? kalau 2 3 ari lepas yerla tak ok sket.. mm sampai ari ni nampak tak ok ker..?

QA: mm hati.. ko ok ker?
qalbii: Alhamdulillah, semua ok.. tenang+redha

QA: badan.. ko sihat ker?
jismii: alhamdulillah, tdo cukup cuma makan tak cukup (sebab semalam lupa nak makan malam).. ish ish cne lupa nak makan nie??

QA: akal.. ko ok ker?
'aqlii.. : alhamdulillah, cuma masyghul banyak nak pikir.. tapi bila hati sihat, insya Allah leh buat kerja ngn baik..


ok ker aku??

ALHAMDULILLAH..

PS: HAPPY BIRTDAY JAH.. DAH TUA KO EK.. MOGA MURAH REZEKI, PANJANG UMUR,. TAMBAH IMAN, BANYAK AMAL N CEPAT +MUDAH JODOH YANG BAIK.. :-)


No comments: