Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Monday, August 23, 2004

wajah ceria.. erti sebuah kejayaan..

salam buat semua...

convest still berlangsung.. sempat la menjeguk stall n bazar di convest hill ngn kawan2.. pun sempat 'tangkap' 2 3 menda yang dihajati...

pagi tadi before ke kelas.. menyaksikan wajah2 gembira mereka yang convo ari nie.. termasuk my seniors... happy graduation day... seronok tengok senyuman masing2... ni yang tak sabar nak abis nie... akhirnya penat lelah berjuang berakhir.. tapi tak bermakna habis di situ kan?? belajar untuk seumur hidup... tak tau la napa rasa touching sangat tengok semua tue.. semalam terbit satu soalan bodoh.. heheeh.. leh tak tak nak belajar nak konvo jer terus??? hm... bunyi macam best jer tapi mana ada kejayaan tanpa kepahitan dan kesusahan..malah setiap jerit perit itulah yang menjadikan kejayaan lebih bermakna kan???

dan aku??/ masih ada kira2 hampir 3 tahun lagi untuk menempuh saat itu.. ( 2taun setengah belajar + tempoh menunggu ).. semoga sentiasa diberi kekuatan memikul perjuangan ini dengan cemerlang... Ya Allah,,, berilah hambaMu ini kekuatan n kesabaran..

papun, semoga segulung ijazah @ master @ phd yang diterima bukan sahaja sebagai satu bukti kejayaan n kebanggaan pada diri sendiri tapi dapat menyumbang sesuatu pada agama n negara.. Insya Allah...

pun satu persoalan yang perlu direnungkan... segulung ijazah itu pengiktirafan di sisi manusia... di sisi DIA? bagaimana " ijazah iman" kita???

No comments: