Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, June 24, 2007

alfun mabruk

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

tahniah buat kawan-kawan semua atas pelbagai sebab.. moga tiap Anugerah yang dikurniakan Allah menjadikan kita hamba yang bersyukur..

tahniah jah@hafizah tajudin yang akan lapor diri sebagai pensyarah di Uitm Dungun 1 Julai nanti..

tahniah buat abg Faizal (ex Presiden COMRADE) n Kak Sue yang menimang cahaya mata pertama baru-baru ni

tahniah buat my coursemate- Hafsa (dari Tanah Besar Cina) yang melangsungkan perkahwinan dengan pasangannya dari Yaman di Masjid UIA baru-baru nie.. (pertembungan budaya Cina dan Arab).. hmm kalau jodoh, kat UIA bertemu jua..

tahniah buat Izuan (anak saudara Ustazah hamdah) dan pasangannya yang juga disatukan baru-baru ni.. penyatuan 2 individu yang hebat.. kedua-duanya dianugerahkan Anugerah Biasiswa MB Pahang sempena kejayaan dalam SPM 2001. Izuan ke Amerika, baru menamatkan pengajian dengan 1st class honour.. pasangannya- masih study di UIA Kuantan (medic) selepas menamatkan program persijilan tahfiz Darul Quran.. Subhanallah.. 'gerun' dengan orang-orang yang hebat nie.. dan orang-orang yang hebat, tentunya akan melahirkan generasi2 yang hebat juga kelak, insya Allah, for the seek of the ummah.. maka tidak hairanlah, pesanan Rasulullah buat syabab
'khayyaruu linuthfatikum'

and coming soon 7.7.07, 2 lagi insan hebat bakal bersatu.. teman-teman seperjuangan dalam team debat bahasa Arab uia- Masu'ddin dan Norjannah.. Masu'd dari Indonesia dan Jannah warga Singapura, di Malaysia bertemu jua.. (insya Allah, i'll be in Kota Singa 5-8 July to attend the ceremony).. barakallahu fikuma..

No comments: