Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, July 19, 2007

suara hati

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

katanya: aku lihat engkau sukar untuk menangis dan selalu bersabar
adakah cinta ini menghalang engkau untuk berbuat demikian (untuk menangis)??

dan aku menjawab: sungguh, benar, aku sebenarnya seorang pencinta dan aku memiliki rasa cinta, namun insan seperti aku rahsianya tidak dihebah dan diceritakan oleh air mata

::Abu Firas Al-Hamdaani::


:::::::
hari ini, saya menulis apa yang terlintas.. kerana sukarnya mengelak diri dari memikirkan.. persoalan 'kenapa'??


::::::::
buat pendebat-pendebat Bahasa Arab IPT ASEAN yang berkampung di USIM untuk kejohanan DEBAT BAHASA ARAB IPT ASEAN KE-2, (terutama team IIUM)

selamat berjuang dan berdebat penuh kematangan dan ilmiah, moga tiap tajuk diperdebatkan dengan matang dan dikupas dengan sebaiknya.. buktikan, mustawa debat arab juga sama tinggi dengan debat bm dan english.. jangan berdebat -al-kalam 'alal hawa-.. moga Allah merahmati kalian dalam usaha memartabatkan bahasa arab di bumi Malaysia ini..

insya Allah, ada kesempatan, saya ingin ke sana, berjumpa kawan-kawan lama, melihat aksi adik-adik, bermesra dengan isu semasa dalam bahasa Arab tercinta.. moga dipermudahkan..

No comments: