Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 05, 2009

Khabar Gembira II

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله... السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Alhamdulillah..segala pujian hanya milik Allah atas tiap kekuasaan dan ketetapanNYA..

Alhamdulillah, beg abah yang hilang dalam perjalanannya dari Madinah ke Mekah telah dijumpai.. petang semalam abah menghubungi dari sana. Amat gembira dapat mendengar suara Abah. Alhamdulillah Abah sihat sejahtera di sana. Dia bertanya kalau-kalau ada buku/kitab yang ingin saya miliki, untuk dia belikan di sana. ( he know i like reading very much)

Alhamdulillah,khabar gembira dari Hasnah yang bakal bergelar ibu..

Firas Ahmad Yasin- demikian nama putera sulung Lin @ Marliyana. Moga menjadi pejuang agama seperi As-Shahid Sheikh Ahmad Yassin Rahimahullah.

_sekian_

1 comment:

NaZReY said...

Insya Allah abah anda akan selamat beribadah di sana dan selamat pulang ke tanah air.... memang berat apabila kita "kehilangan" ibu bapa kita walau sementara... terasa kosong dunia ni bilamana orang yang selalu menyokong dibelakang kita tiba-tiba berada jauh dari kita... tapi "kehilangan" abahmu adalah semata-mata kerana menghadap Allah yang mana tiada yang lebih baik dari itu... apa yang pasti, kita di sini dari jauh mohon keselamatannya walau di mana jua dia berada... p/s: pernah jugak rasa seperti yang anda rasa sekarang nih... huhu...