Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 26, 2009

Salam Aidiladha

بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله... السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Bersiaran di UIA..masih belum pulang ke kampung..Pagi ini masih ada kelas. Ustaz tanya kalau-kalu ingin ditiadakan kelas dan diganti dengan hari lain. Tapi kami memili untuk adakan sahaja kelas.Masakan tidak, kelas yang bakal berganti nanti hutangnya sudah lebih dari 10 jam. Mana nak cari masa di tengah jadual yang dah memang sedia padat itu? Tak mengapalah pulang lewat sedikit. Bersusah dahulu,bersenang kemudian. Maka saya hanya akan pulang dengan bas jam 2 petang nanti.

Hari-hari berlalu macam biasa. Banyak yang amat assignment dan presentation.'projek besar' saya lagi.. Kelelahan rasanya. Sabar..sabar..sikit je lagi ni... Maka adakala saya mencuri ruang di sini, melepas lelah dan meluah rasa.

Cuti sekolah telah bermula. Dan seperti lazimnya, musim kenduri kendara. Kad jemputan yang diterima pun amat banyak. Sehari kadang-kadang hingga 4,5 undangan. Insya Allah akan dipenuhi mana yang berkesempatan.

SALAM AIDILADHA. Selamat menghayati erti pengorbanan.
Buat Abah yag sedang berwukuf di Arafah, moga dipermudahkan segalanya.. Dah tak lama untuk abah balik.. tinggal seminggu je lagi.. INsya Allah dijadualkan tiba di KLIA 4 Disember jam 7.30 pagi. Hope to be there.. Miss him so much..

ok, sampai di sini dulu.. Semoga setiap urusan kita dipermudahkan. Amin.
الله المستعان

No comments: