Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Monday, March 31, 2008

Infiniti

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah, berakhir sudah exam untuk sem ni, beerti berakhir juga pengajian saya untuk sem ini. Alhamdulillah, pujian hanya milikNYa yang memudahkan segalanya untuk saya. Paling disyukuri-nikmat ketenangan infiniti sepanjang melalui hari-hari peperiksaan. Allahu Akbar! Tak ternilai nikmat itu buat hamba sekerdil saya.

Sedih bila dapat tahu sem ini tiada program masuk kampung. Dah lama saya tak masuk kampong.. Moga2 ada peluang lagi lepas ini, Insya Allah.

Hari ini, usai kertas terakhir, saya rasa penat sangat-sangat. Sebelum ni tak terasa. Hari ini kepenatan tu bagai ‘mengqhada’kan’ kepenatan hari-hari dulu. Baru saya sedar, memang patut untuk jasad ini rasa begitu, kerana sem ini adalah sem yang paling ‘kalut’ kerana banyaknya tugasan. Kenapa?? Sambung next entry la… Tiada mood menulis panjang.. ;-)


Misteri nusantara: Moutain View, California.. Siapakah?

1 comment:

Anonymous said...

Entry yang agak menarik, seronok sekali membacanya..kupasan dari perspektif pembaca novel kang Abik. :-) Saya sendiri hilang minat menontonnya dek beberapa bahagian yang amat signifikan diringkaskan dalam filem tersebut. Apa-apapun point pertama akak, amat-amat saya persetujui.