Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, April 22, 2007

Alhamdulillah

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

*Alhamdulillah..
IPTA Pos Lebir berakhir dengan jayanya.. nex entry nanti akan diceritakan pengalaman manis dan pahit hampir seminggu berada di belantara.. Kesyukuran padaMU, tak terhingga nikmatMU..

*Alhamdulillah, got the result for final sem.. with flying colors,, Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah. Allahu Akbar, Allahu Akbar, Allahu Akbar..Sungguh istimewa kurniaanMu kali ini.. tak terucap kesyukuran.. dan dengan keputusan sem terakhir ini, maka rasmilah, saya telah grad dari uiam.. menanti hari konvo, Ogos nanti..

masih di uia.. untuk uruskan clearance dan submit keputusan peperiksaan sem terakhir untuk proses borang master.. Akan pulang lusa (selasa).. Rabu akan ke yayasan Pahang, Kuantan menemani adik yang no. 5- Izzati untuk temuduga permohonan pinjaman yayasan Pahang untuk ikuti pengajian Ijazah Sarjana MudaPerbankan Islam (IKIP_Universiti Yarmouk,Jordan)


19 April 2007
20:17:43
Surau Pos Lebir, Gua Musang, Kelantan

saat mesej itu diterima, memaklumkan keputusan peperiksaan akhir, tanpa sedar aku menangis keharuan.. kerana hanya DIA yang tahu, betapa sukarnya saat-saat yang dilalui sepanjang peperiksaan itu.. namun, DIA juga Maha Berkuasa, mengurniakan kegembiraan ini..
ALLAHU AKBAR..

inna ma'al 'usri yusra..

No comments: