Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 02, 2007

...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


semalam kan birthday Abah..
malam tadi adik2 msg. bagitau tengah makan kek.. kek birthday Abah.. berlima beranak kat rumah (mak,abah,achik, amran munawar n izyani)..
hehe.. mesti dah mula sunyi rumah tu.. semua dah habis cuti...

saya teringat waktu di Wosto, masa tingkatan 4, saya buat surprise kat abah masa birthday dia, pakat ngan adik2 saya masa tu (ipi form 3 dan mimi form2)
waktu tu abah kat makmal sains, tengah mengajar. kami datang dengan hadiah n wish kat abah.. pastu saya mintak sorang budak dalam kelas tu baca doa selamat.. hehe.. abah pun tersipu-sipu malu + terharu..

masa saya form 5, saya pakat lagi ngan adik-adik, kali ni kami hantar kek pada abah yang tengah buat kerja kat bilik guru.. sekali lagi, abah tersipu-sipu dan terharu..

so sweet.. abah, love u so much!

Pak Cik rahman (jiran kami- Atuk Ika) masih di Hospital Temerloh, ditahan kerana sakit jantung.. masih kritikal.. keluarga kami sangat rapat..masih ingat waktu raya dulu, pak cik Rahman hulur duit raya..
saya kata: ala pak cik, saya dah tua la, takkan dapat duit raya jugak??
pak cik Rahman said: la, ambik la, pak cik nak bagi ni, kalau taknak pakcik tarik balik..?
tersipu2 saya amik jugala, rezeki kan... hehe..

saya doakan Pak Cik cepat sembuh.. terasa ingin pulang, tapi masih ada tugas yang perlu saya laksanakan di sini..

No comments: