Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 18, 2009

di pertengahan Mei ini..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Saya dilanda masalah tidak boleh makan kerana terkesan dengan peristiwa ngeri yang berlaku di rumah (sementara) saya iaitu di rumah warden SMAW. Apa peristiwanya? hoho tak perlu diceritakan kerana dibimbangi anda semua juga tidak boleh makan nanti. Untuk itu, saya kerapkali pulang ke rumah beberapa hari ini. Sungguh, jika tidak saya hilang selera sama sekali untuk makan terutamanya nasi.. Nikmat yang Allah tarik ini moga aakan pulih kembali.

***
SELAMAT HARI IBU, SELAMAT HARI GURU

buat bonda, ibu dan guru pertamaku
Guru-guru pendidikan formalku-
Tadika Kemas Batu Kapur
Tadika Al-Mukmin Tmn Saga
SRA Al-Mukmin
SMA Al-Wosto
Pusat Matrikulasi UIAM
UIAM (Ijazah & Master)

Tanpa kalian,siapalah saya.. tak lupa buat ayahanda yang juga guru matematikku dan guru matematik tambahanku, juga buat abg long. Moga tiap usaha dan budi kalian diganjari jannahNYA.

Tadi sambutan hari guru peringkat sekolah diadakan. Meriah dalam sederhana. Dan saya merindui saat-saat sekolah dulu.Menjadi orang yang meraikan lebih bermakna dari menjadi orang yang diraikan.

Terima kasih buat anak-anak murid ustazah@teacher@cikgu yang memberi hadiah. Yang lebih penting adalah kalian mengamalkan tiap yang dipelajari dan yang dipesan dalam hidup. Moga Allah memudahkan hidup kalian dan segala urusan, Insya Allah.

*****

SELAMAT PENGANTIN BARu
Buat sahabat saya- Lin dan suami
Buat Pasangan COMRADE- Hairul dan Teha (adik Lin)
Walimahnya di Batu Pahat semalam. Amat ingin menghadiri kerana 3 dari 4 pengantin kenalan rapat saya tapi keadaan tidak mengizinkan. Moga diberkati perjalanan hidup kalian dalam mawaddah dan rahmah menuju sakinah dan redhaNYA, Insya Allah.

No comments: