Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, March 14, 2009

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Saya online dari Pekan, Bandar Diraja sempena Majlis Sukan dan Ilmiah Sekolah-sekolah Agama Pahang. Kali ini Kuliyyah Al-lugha Wadin As-Sultan Abu Bakar menjadi tuan rumah. Kali ke berapa? Keli ke-25! Jubli Perak. Seusia MASISUPA ini dengan saya. Ini merupakan acara sukan dan acara-acara ilmiah antara sekolah-sekolah agama di Pahang. Bermula dengan nama Pekan Pelajar, kini usia MASISUPA mencecah 25 tahun. Ramai tokoh lahir dari aktiviti ini.

Saya di sini sebagai pengurus dan jurulatih bola jaring yang mewakili Zon 2 selepas menang peringkat Zon 2 minggu yang lalu. Juga sebagai ‘juruletih’ nasyid. Dulu saya peserta, kini berubah watak. Apapun, saya gembira dapat kembali ke sini.

Pagi ini anak buah saya akan turun perlawanan pertama. Doakan kejayaan mereka!

Catatan: semua bekas pelajar SMA Pahang dijemput memeriahkan MASISUPA

No comments: