Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 05, 2005

ramadhan kariim

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

hujung minggu lepas.. pulang ke laman ayahbonda.. ada kenduri menyambut hadirnya Ramadhan. Alhamdulilla, seronok berjumpa sanak saudara yang dah lama tak jumpa..

penhujung syaaban- appreciation night for all the committies of 3rd intervarsity arabic debating championship.. nice to remember.. berjumpa semula dengan kawan2 yang sama2 memeriahkan kejohanan dulu. n staf2 yang banyak membantu esp. dr RAhmah, kak shamila n bro lathif.. thanks to all..

salam ramadhan buat semua.. moga ramadhan tahun ini lebih baik dari sebelumnya.. malam tadi berkesempatan menunaikan tarawikh di masjid UIA.. sedari azan Isyak, berduyun2 manusia memenuhi masjid.. rasa tersentuh hati.. tak sedar titik jernih melangkaui tabir mata.. melihgat lautan manusia menghamba diri padaNYA dan mencari keberkatan Ramadhan yang mulia.. tempat solat muslimat penuh.. hingga ada yang perlu memanjat le level 4.. tempat solat muslimin juga hampir dipenuhi sampai ke saf belakang.. Ya Allah, kami datang menagih kasihMU..

moga terus istiqamah sampai ke penghujung ramadhan.. dan sama2 mencari lailatul Qadar...



Ya Allah.. moga ada ksihMu mengiringi tiap ujian ini.. akukah yang tidak kuat atu Engkau masih ingin menguji.. ?? ku mohon kasihMU mengiringi dalam tiap dugaan itu.. di kala hampir rebah diduga likuan kehidupan, KAU sambutlah aku dengan erti ketabahan agar aku tahu erti kesabarab n kesyukuran.. Ya Rabb izinkan aku bermukim di situ.. di lembah kasihMU..

No comments: