Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 08, 2005

semoga terus cekal...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

"ustazah bangga tengok atikah cekal.."
Ass. Prof Dr Rahmah- cafe safiyyah- penghujung mei yang rusuh

"dari dulu saya perhati, bagus. kamu memang cekal.. boleh jadi pemimpin"
Bro Azhar, Kg Aring 5, Gua Musang kelantan..

moga saat itu terbuka pintu doa dan dimakbulkan doa mereka buatku.. Ya Allah, Engkau Yang Maha Cekal, kurniakan aku kecekalan mengharungi tiap mehnah n tribulasi kehidupan ini.. sebelum aku kembali bertemuMU.. dan semoga aku diberi kekuatan.. meneruskan perjuangan Rasul Junjungan..

Ya Allah.. kumohon cintaMU
cinta mereka yang dicintaiMU
cinta mereka yang menyintaiMu
cinta mereka yang membawa aku hampir denganMU..

No comments: