Total Pageviews

JALALUDDIN & NUR ATIKAH

Daisypath Anniversary tickers

QURRATUN A'YUN I

Lilypie Second Birthday tickers

QURRATUN A'YUN II

Lilypie First Birthday tickers

Friday, September 03, 2004

sayyidul ayam yang tenang...

jumaat datang lagi.. terasa cepat masa berlalu.. hari ni dah 3 sept. 2004.. dah masuk bulan rejab.. dan ramadhan akan tiba jua tak lama lagi.. kadang2 terasa masa terlalu cepat berlari.. kadang2 rasa lambat (terutama kalau tengah tunggu sesuatu- -) tapi yang pasti masa akan terus berlalu... hingga sampai akhir dunia... moga tika itu.. masih teguh berpegang pada janji ketika mula2 dilahirkan dulu... ALLAHUMMA THABBIT QULUBANA ALA DIINIKA WA ALA THOATIKA..
kejap lagi nak jenguk ITD audi.. persiapan terakhir utk comrade.. tadi dah pergi tapi takde sorang manusia pun... so singgah lab kejap.. utk program nie... aku jadi fasilitator... moga leh jadi fasi yang baik.. nak didik org lain. moga aku terdidik dulu.. Ya allah, didiklah aku...

::11.9 nanti kenduri Aqiqah untuk CT Aisya Sofea.. mimi minta aku balik coz masa tu mak n mimi takder kat umah.. pergi pidato telekom kat bangsar nie.. sian pulak kat angah n cik kinah... akupun tak tau lagi.. takat ni tarikh tu memang takde apa2 plan lagi.. tapi rasanya nak siapkan ass. translation ASAP. kalau takde apa2 insya Allah boleh balik.

:: tengok jadual exam... alhamdulillah jadual tu cam menyebelahi aku.. rasanya tak memberatkan.. dan ada kosong 5 hari tu leh balik puasa kat umah... :;

:: something yang mengganggu fikiran... aku ni .. selalu cam nie... SOBRUN JAMIIL.. masanya akan tiba jua... ::

buat semua committee "INCULCATING THE SPIRIT OF INDEPENDENCE AMONG ORANG ASLI" ( AMC 04 ) moga dapat lakukan yang terbaik... moga keikhlasan terpancar dari hati membuahkan kejayaan, insya Allah...

:: 3.40pm:: STAD meeting room :: ready to go??? interview biasiswa bank rakyat :: Ya Allah Engkau tahu apa yang terbaik untuk hambaMu ini.. dan yang terbaik dariMU itulah yang aku harapkan.::

No comments: